Αναρτήσεις

Τα αντίο που δεν ειπώθηκαν ποτέ.

Πολλοί νόμιζαν ότι είχε έρθει το τέλος του κόσμου, λίγοι ήξερα ότι αρχιζει μια νέα αρχή.

Η πόρτα που ανοίγει στην δεύτερη ευκαιρία.

Όλα είναι για να τελειώνουν και όλα για να αρχίζουν.

Στην αληθινή αγάπη η απόσταση είναι μόνο για τους δειλους!!

Τι έχεις? Τίποτα.. Να σου κάνω μια αγκαλίτσα..

Ότι υπάρχει ζωντανό στο μυαλό σου, θα μείνει ζωντανό για πάντα.

Εμείς οι δύο ήμασταν πάντα μια λάθος στιγμή.

Η αγαπη μπορεί να γίνει μίσος?