Τι έχεις? Τίποτα.. Να σου κάνω μια αγκαλίτσα..

Τι έχεις? Τίποτα..
Να σου κάνω μια αγκαλίτσα?
Ναι, Αμέ!!
 Τώρα θα  μου πεις  τι έχεις?
Τωρα τα ξέχασα όλα!!

Αγκαλια+ζω=Αγκαλιάζω!!
Και μόνο που το διάβασες ένιωσες κάτι, νοσταλγησες, θυμήθηκες, διάφορα συναισθήματα με τον όρο αγκαλιά, γιατί είναι το πιο όμορφο συναίσθημα.

Εκεί που με μια αγκαλιά περνάνε όλα.. Οι ανασφάλειες, οι φόβοι, οι θλίψεις, ενώνονται οι ψυχές και γίνεται έκρηξη συναισθημάτων!!

Η αγκαλιά έχει πάντα θετική επίδραση πάνω μας, όχι μόνο ψυχολογική, αλλά και σωματική!!

Με την αγκαλιά διεγειρονται όλες οι αισθήσεις μας, και πολύ βασικο είναι ότι γευόμαστε την μυρωδιά του ατόμου που αγκαλιάζουμε!!

Η μυρωδιά του παιδιού μας, του φίλου μας, του συντρόφου μας δεν φεύγει ποτέ από την όσφρηση μας, την κουβαλάμε μαζί, και κερδίζουμε  ανάσες ζωής, όταν μας λείπει ο άνθρωπος αυτός!!
Θυμήσου πως φωλιαζες σε αυτή την αγκαλιά και πέρναγαν όλα, όπως το μωρό στην αγκαλιά της μάνας του και σταματάει να κλαίει.

Αυτή η μαγική αγκαλιά μας κάνει να νιώθουμε ήρεμοι, δυνατοί και αποφασιστικοι!!

Λένε ότι οι αγκαλιές πρέπει να γίνονται χαλαρές γιατί όταν ξεκουμπωθουν πονάνε, και εγώ σου λέω ότι οι αληθινές αγκαλιές κουμπώνουν τέλεια και δεν ξεκουμπωνουν ποτέ!!
Μην φοβάσαι, αγκάλιασε, και αν δεν έχεις αγκαλιά, κοίτα στον καθρέφτη σου, κάποιος σε περιμένει.. Ο Ευατος σου!!


Ειρηνη πυλαρινου.

Σχόλια