Στην αληθινή αγάπη η απόσταση είναι μόνο για τους δειλους!!

Πάντα λάτρευα τα αεροδρόμια, τους σταθμούς των τρένων και τα λιμάνια.
Εκεί ξεκαθαριζονται οι σκέψεις, τα συναισθήματα, εκεί φεύγεις, η μένεις πίσω, εκαι ξέρεις τι αγαπάς και τι σου λειπει.

Οι άνθρωποι που ζουν έναν έρωτα από απόσταση έχουν συνήθως μια γλυκόπικρη γεύση στο στόμα, φταίει το άδειο μαξιλάρι δίπλα στο δικό τους, η άδεια θέση στον καναπέ σου, ή το ότι ο χάρτης δείχνει τις αποστάσεις πιο μικρές από ότι πράγματι είναι.

Πόσοι άνθρωποι ζουν και αναπνέουν για τις στιγμές εκείνες που θα πακετάρουν τη βαλίτσα τους και θα φύγουν για να συναντήσουν τον σύντροφό τους, δεν είναι εύκολο να περιμένεις κάτι τόσο πολύ, να μετράς το χρόνο αντίστροφα, και να βλέπεις ότι εκείνος πεισματικά αντιστέκεται.

Κάθε σχέση έρχεται αντιμέτωπη με προκλήσεις και για μερικούς η χειρότερη είναι αυτή της απόστασης.

Πάντα αναρωτιόμουν τι πονάει περισσότερο ο θάνατος, η ο ζωντανός χωρισμος;
Πρέπει να το ζήσεις για να το μάθεις..

Πονάει πολύ η απόσταση, για ότι αφήνεις πίσω σου, ή για ό,τι σου φεύγει.
Αυτό το κενό στο στομάχι, στο άδειο σπίτι όταν γυρίζεις η όταν φτάνεις, είναι ένα συναίσθημα που σου δημιουργεί σχίσιμο στην καρδια, με μαχαίρι αν κοπείς ο πόνος είναι λιγότερος.

Αφου λοιπόν περάσεις το στάδιο αυτών των δυνατών συναισθημάτων, κατέληξα στο εξής, καμία απόσταση δεν πρόκειται να σου γκρεμίσει αυτό που έχεις χτίσει, αν τα θεμέλια της αγάπης σου, είναι γερά, η απόσταση αυτό που κάνει είναι να στα σταθεροποιει, πολύ περισσότερο.

Η μεγαλύτερη απόσταση είναι όταν είσαι κοντά με τον άλλον, και οι ψυχές σας χίλια μακρυά, όταν οι καρδιές σας είναι ενωμένες καμία απόσταση δεν πρόκειται να της χωρίσει.

Λέει ο Σοφός λαός τα ματια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιουνται και εγώ θα σου πω τα ματια που δεν βλέπονται πιο πολύ τρελαίνονται, από πόθο, αγαπη και από επιθυμία.

Δεν ειναι τυχαίο όταν θες να πάρεις σημαντικές αποφάσεις που κρατάς αποστάσεις, έτσι και η σχέση που θα σταθεί, πρώτα θα έχει περάσει από απόσταση.

Όταν αγαπάς, αγαπάς το ίδιο είτε είσαι μακρυά είτε είσαι κοντά.

Ναι θα κλάψεις, θα λυγίσεις πολλές φορές στους σταθμους, θα σιγοτραγουδας να ήταν η απόσταση γυαλί με μια να το σπάσω, θα νιώθεις να σου κόβονται τα πόδια από την θλίψη, θα νιώσεις το χέρι σου κενό ότι κάτι σου λείπει, αυτά τα χέρια όμως εξ αποστάσεως δεν λύνονται ποτέ, είναι πάντα δεμένα.

Και αν είσαι από αυτούς που λόγω συνθηκών βιώνεις την απόσταση, απόλαυσε αυτή την δοκιμασία, η θα βγει κάτι πολύ όμορφο, η θα τελειώσει κάτι που δεν ήταν για σένα!

Και να θυμάσαι, η απόσταση είναι μόνο για τους δειλούς!

Ειρηνη πυλαρινου 

Σχόλια